Składanie reklamacji

Aby złożyć reklamację, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji

Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu/reklamacji. Powinien on zawierać:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail lub adres do korespondencji,
  • numer telefonu,
  • numer reklamowanego produktu oraz przyczynę reklamacji,
  • datę zakupu oraz datę wystąpienia wady.

2. Odeślij produkt

Razem z produktem odeślij również wszystkie jego akcesoria oraz kopię faktury zakupu.

3. Adres wysyłki

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Loco Kinga Drewnowska
ul. Wojska Polskiego 67
18-500 Kolno

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru.
Aby odstąpić od umowy, wypełnij odpowiednie oświadczenie i odeślij je razem z produktem/produktami na nasz adres.

Obsługiwane typy kart płatniczych:
Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.

W przypadku płatności szybkim przelewem lub kartą płatniczą, zwrot środków zostanie dokonany na rachunek bankowy powiązany z używaną metodą płatności.

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient.

LINK DO POBRANIA FORMULARZA ZWROTU