Brak produktów w koszyku.
Składanie reklamacji
Aby złożyć reklamację, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji
Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu/reklamacji. Powinien on zawierać:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail lub adres do korespondencji,
- numer telefonu,
- numer reklamowanego produktu oraz przyczynę reklamacji,
- datę zakupu oraz datę wystąpienia wady.
2. Odeślij produkt
Razem z produktem odeślij również wszystkie jego akcesoria oraz kopię faktury zakupu.
3. Adres wysyłki
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Loco Kinga Drewnowska
ul. Wojska Polskiego 67
18-500 Kolno
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru.
Aby odstąpić od umowy, wypełnij odpowiednie oświadczenie i odeślij je razem z produktem/produktami na nasz adres.
Obsługiwane typy kart płatniczych:
Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
W przypadku płatności szybkim przelewem lub kartą płatniczą, zwrot środków zostanie dokonany na rachunek bankowy powiązany z używaną metodą płatności.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient.


